زمان برگزاری آزمون وکالت
نوشته شده توسط : sevda

آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه دو آزمون کاملا مجزا از هم هستن که زمان برگزاری این آزمون ها هم کاملا با هم متفاوته . به طوری که زمان برگزاری آزمون وکلا دادگستری در اسفند 99 و زمان آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا در مهر ماهه . 


اگر جز علاقه مندا به حرفع وکالت هستین ، حتما خوب می دونین که هر سال بعد از اینکه مهلت ثبت نام آزمون وکالت تموم میشه باید خودتون رو برای زمان برگزاری آزمون وکالت و حضور یافتن در جلسه امتحان اماده کنین .

آگاهی از زمان برگزاری آزمون وکالت 99  باعث میشه تا داوطلبا بتونن برنامه ریزی دقیق و خوبی داشته باشن و از اونجایی که ازمون وکالت قوه قضاییه با آزمون وکالت کانون وکلا فرق داره و زمان برگزاری هر دو این آزمون ها با همدیگه متفاوته ما در ادامه ان مقاله زمان برگزاری آزمون وکالت ۹۹ رو برای هر دو گفتیم .

 

 

زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری ۹۹

بعد از اینکه مراحل ثبت نام آزمون وکالت دادگستری رو پشت سر گذاشتین باید منتظر انتشار کارت ورود به جلسه آزمون باشین تا با دریافت اون بتونین از زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری 99 به طور دقیق اطلاع پیدا کنین .

بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات ، زمان آزمون وکالت دادگستری در تاریخ 22 مهر ماه بود ولی به دلیل شرایط پیش اومده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این آزمون به تعویق افتاده و در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار خواهد شد .

با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .

 

آزمون وکالت دادگستری 99 در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار میشه .

 

حتما توجه کنید که قبل از حضور در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه را با خودتون همراه داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل و چالش جدی وارد جلسه امتحان بشین .

آزمون وکالت دادگستری معمولا در سال های قبل تقریبا در بازه آذر ماه برگزار می شد اما امسال استثنا زمان این ازمون به اسفند ماه موکول شده و این موضوع باعث شده تا متقاضیان زمان بیشتری برای مطالعه و برنامه ریزی درست داشته باشن .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه زیر نظر خود قوه قضاییه برگزار میشه و با آزمون وکالتی که از طرف کانون وکلا برگزار میشه فرق داره . بنابراین شما باید حواستون باشه که به صورت جداگانه برای این آزمون ثبت نام کنین .

سال گذشته آزمون وکالت قوه قضاییه در تارخ 4 مهر ماه برگزار شد ، هنوز زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 مشخص نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم . 

 

 یکی از مهم ترین تفاوت های آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه اینه که آزمون وکالت قوه قضاییه دارای مرحله ی دومی به اسم آزمون اختبار هست که مربوط به مفاهیم عقایدی و تحقیقات محلی و .... میشه . البته برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت باید از طریق اینترنت اقدام کنین .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون وکالت

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون وکالت

همونطور که اشاره کردیم ، زمان برگزاری آزمون وکالت 99 قوه قضاییه و کانون وکلای مرکز با همدیگه فرق دارن و بهتره که قبل از اینکه در جلسات امتحان آماده بشین حتما اطلاعات لازم در مورد نحوه  حضور در امتحان و شرایط امتحانی رو از یک متخصص حرفه ای بپرسین .

مشاوره تاریخ آزمون وکالت ۹۹ می تونه به شما کمک کنه که از تمام شرایط امتحان آگاهی داشته باشین و بدونین باید حتما برای حضور در جلسه امتحان ، چه کارهایی را انجام بدین . به علاوه همه این موارد باید توجه داشته باشین که برنامه ریزی کردن برای آزمون وکالت یکی از مهم ترین موضوعاتی که هر کسی از عهده اون بر نمیاد و باید حتما یک مشاور حرفه ای تو این زمینه بهتون کمک کنه .

فرقی نمی کنه که شما بخواید تا در آزمون وکالت دادگستری شرکت کنین یا قوه قضاییه ، در هر صورت باید مدارک شناساییتون همراه با کارت ورود به جلسه با خودتون سر جلسه امتحان ببرین و اصلا این موضوع را فراموش نکنین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم دچار ابهامی در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت 99 شدین و یا سوالی در مورد تفاوت این دو آزمون براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون وکلا دادگستری چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون در اسفند ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ زمان برگزاری آزمون وکلا دادگستری با قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ بله ، همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده این آزمون ها کاملا مجزا از هم هستن .

3- ✔️ آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی برگزار مشه ؟

✔️ این آزمون معمولا در مهر ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری اون در این مقاله گفته شده .

منبع :  زمان برگزاری آزمون وکالت





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: